Pages

Friday, January 29, 2010

ulang tahun

arini ari jumaat..bersamaan ngn 29012010..
arini genap 4thn kiterorg spttnye bersame.
arini spttnye kiterorg celebrate together3..
tapi..sume tu tinggl kenangan je..

dh xde dh aniversary..
dh xde dah mkn2..
coklat2..
bunge2..
note2 cute..
sume tu dh xde..

aku pun dh lupe arini ari ulang tahun tu..
ttbe ternampak kt hp aku nye reminder..
hahahha..
xpela..
idup perlu dtruskan..
xkire la kiter suke o x..
mayb aku nmpk mcm xde kesan ngn perpisahan nie..
tp..aku ni manusie nomal je kot..
manusie yg xpernah lari dr perasaan sedih..kecewe..
aku xmmpu nk lawan takdir yg dh tertulis..
yg aku mampu..sedia kan diri tuk cbaran yg mendatang..
:D

2 comments:

doReMiFaSoLaTiDo... said...

mmmm xpe nnti kita bina semula yer rumate =p

AsH said...

huhuuh..xmampu dh nk bine..