Pages

Friday, January 15, 2010

berakhir sudah satu citer penglipulara..

setelah sekian lame menanggung persoalan di hati ni..
akhirnye terjawab..
walau pun ni bukan pengakhiran cerite yg aku mahu..
tapi apekan daya..aku cume insan biase
yg xmampu menggubah kehendak Ilahi..

baru aku tau ape itu rindu
ape itu sakit pabila cinta itu tidak kunjung tiba..
bak kate org..penantian itu satu penyiksaan.
yup..btul..tepat skali n aku merasa kan nye skarang..
mmg amat tersiksa..tp aku pasrah n redha..
sebab aku tau..di luar sane..masih ader rmai yg didugaa lebih hebat dr aku..

mungkin slame ini aku seperti tidak merhargai pe yg aku ada di depan mata..
mungkin itu suda menjadi gaya ku..tabiat ku..
pe yg berlaku ni..aku ambik sebagai satu iktibar tuk mase hadapan..

mungkin juge sbb aku belum bertemu dengan org yg sesuai ngn aku..
xpela..pengalaman mendewase kan aku..
thanks to them..
coz membuatkan aku lebih dewase dr hari2 semlm..

mungkin pada setengah org..kepercayaan itu tidak penting..yg penting kepuasan diri sendiri..
tp kiter xtau..
kepercayaan itu la yg perlu ader dlm st hubungan nie..
n xsume org punye definisi yg same terhadap kepercayaan..
ader org begini..ader org begitu..
so..untuk mencari keserasian itu yg payah dlm satu hubungan..

jike kiter dh jumpe org nye..
mayb die tidak berase yg same terhadap kiter..
xpun kepale batu+ego tahap cipan..
n setiap org ader je ego..
tipu la kl xde..
kesimpulan nye..

we always adore someone who ignored us and always ignore someone who adore us..
lebih senang wat anak dr mencari bape kepade ank itu..-->kate2 seseorg kepade aku..

No comments: