Pages

Tuesday, January 19, 2010

krisis dalaman..

keliru ngn ape yg perlu aku rs
perlu ke rs rindu..marah o benci pd mu
sebahagian dr aku ckp..tinggalkan je..
sebahagian lak ckp..ko kan rs rugi kl lepas kan die
aku pening..keliru ngn perasaan sendiri..

tipu la kl aku ckp xcube lupe kan..
tp..makin kuat aku cube lupe kan..
makin sibuk2 lak perasaan tu dtg depan mate nie..
sesak aku di buatnye..
tp kl aku tidak lupe kan..
ia menyiksa jiwe rage aku lak..
yela..bergantung xde tali..

aku xpyah nk ingt2 die..sbb die mmg dh terpahat kt dlm kepale nie..
kl ikut kan hati..nk je aku buang die jauh2 dr idup aku ni..
tp tu la..aku xmampu
xcukup kuat..
hahahha..kenape la bole terlibat ngn kncah2 pelik nie..
semakin aku bertanye untuk jwpan..
lagi bertambah comlicated lak..

ni satu hal..
kang aku xtnye..
aku merane
aku tnye.
bende jd complicated..
so..nk wat lg..
keliru2..

tp aku perlu pilih satu antara due..
let it go o keep on wit it..
pe2 pun biar la rahsie..

No comments: