Pages

Monday, January 18, 2010

ego+baget bagus=mangkuk;

satu persamaan yg sesuai tuk mamat tu..

xbole ke ckp direct je..bole lak nk kias2 ngn aku
dh kire baik aku ckp lok2..
kl xsuke just say so..
n yg xbole bla reason die tu..
rs tertampar giler..
"aku tolak ko sbb aku ader kwn2..bukan sbb diri ko"

wth?!!

rs mcm nk pengsan gk la time tu..kl sbb dh ader awek ke..
xpun somthing about me..
bole layan lg la..
ni..apekah!!!

xcukup ngn tu..
die xabis2..
bg satu sesi kaunseling..
pnjang lak tu..
k fine..
aku ambik tu sebagai nasihat..
tp kl dh xnk..xperlu kot ckp bende2 mcm nie..
aku tnye pe motif nye..
die jus ckp..
"sje nk bg ko tau aku sape"

once again..
wth??!!!

tahap bengang+marah aku dh tinggi dah..
tp aku thn gak..
sabar2 Ash..
die menduge ko tu..
tarik2 nafas..
cool..lek2..

mmmg la ader ayat die yg bole gune pakai dlm kehidupan..
yg aku xbole phm..
kl dh xnk..
xperlu bg ceramah free..
d mane mmbuat kan aku rs mcm..apekah??!!!

ni nasib baik die ngntuk..die ckp sambung lain kali..
kl x..mau aku of trus pc nie..wat2 invicible ke..
dah la tgh saat2 genting ni die wat hal ngn aku..

sebelum aku lupe..

ayat baget die..
"ni hah ader sorg kwn aku ni..kes sm mcm ko..pas clash suke kt aku..sbb aku bg perhatian kt die"..

hellooo!!!!jgn baget bole x..
seingt aku la..ko xpnah pun prihatin kt aku..ko kejam terhadap aku ader la..
so no point aku suke kt ko sbb tu..ambik ko..terdiam seketika ko..xbole jwb..ko jgn ingt ppuan sume same kt muke bumi nie..n plus jgn perasan bgus la..

wth??!!!

aku cume xphm..
mcm ne la aku bole termasuk dlm kancah drama nie..
perasaan yg pelik tul..
time aku xnk die dtg..die dtg lak..
wat sesak je kepale..
aku pening..
tensi..
stress!!!

kepade manusie tu..
xpelu la nk bget2 ngn aku...sbb aku bukannye suke org yg fake2 nie..please la..kl ko nk berlakon..truskan..sbb ko xkn berjaye..ko xkenal aku sape lagi..kl ko dh trus nk judge aku..k fine..truskan..kl satu hari pe2 yg xbaik jgn slhkan takdir..slhkan diri ko sendiri..yg baget tu..daã~~