Pages

Tuesday, March 30, 2010

itu mereke.aku lak?

tujuan aku wat post ni bukan la nk tuju kt sape3..skadar menceritakan kisah manusie dlm seharian kiter..

aderla sorg rkan aku bercerita tntg kisah cinta mereke..bes dgr cerite die..bukan sbb pe..sbb aku rs kisah die mcm penah berlaku dlm idup aku recently..sekuat mane pun cinte mereke..aku tetap tertanye..aderkah mereke mampu sehingge ke alam perkawenan..bukan aku doakan mereke tidak kekal..tp kisah seperti itu pernah berlaku dlm idup aku..mcm ne skali pun kiter cube pertahankan hubungan itu..tp andai kate tanpa restu pihak tertentu..sukar tuk kiter teruskan hubungan itu..xkire la syg mcm ne skali pun..jika tiada restu itu..maka..ucapkan la selamat tinggal di awal2 hari..supaye tidak merane kemudian hari nnt..
sll aku tgk org sekeling aku..mereke bersame2 org tersyg mereke..n mereke mendapat restu dr pihak itu..kkdang aku rs jeles ngn mereke2..yup sgt jeles..jeles sbb mereke bole bersame hapi2 tnpe pk mslah mcm nie..btul la ckp sorg kwn aku ni..mereke itu bukan nye tidak suke kt kiter..mereke cume xmau anak mereke berpisah dr mereke..
so..aku rs dh trjwb la segale persoalan yg pernah timbul dulu..
hmm biarla..perkare pun dh lepas..xusah dikenang2..wat sakit hati je..tp tu la..bile aku tgk kwn aku sorg nie..die pun nasib same mcm aku..bersabar je la yek..welcome to da club dude..

2 comments:

inchemohdfarouk said...

jom jadi homo.ha ha

AsH said...

xnk..baik jd manusie nomal..xkisah la pe nk jd pun..kl xcube..xtau..so kl kecewe tgh jln..ambil la sebagai iktibar..jgn la nk ubah ciptaan and fitrah kiter..tu sume sie3 je..bukan mmberi faedah..tp mmberi kerugian je..