Pages

Tuesday, March 2, 2010

aku pendam sebuah duka...

xtau la mcm ne nk mulekan..
aku xpndai bermadah2
menulis kata2 puitis..
apetah lg kepade insan yg aku rs xperlu aku bermadah2..
buang mase n tenaga je..

so ni pe yg aku rs..
terang..n telus..

idup single..
k fine..
mmg sadis la..plus ttkan..
tp aku cube la wat2 hapy..even xde la hapy sgt pun..
idup mcm bese je la..
k fine..
kkdang ader gk la aku teringt..terimbau kenangan lalu..
rindu la erti kate lain..
lantas aku menegur insan tersebut..
dgn harapan la..kiterorg besee je..
skali ambik ko..
die jwb..hahahha..rindu la tu
then bile aku layan je..
die trus wat ayat yg aku rs xbole bla..
yg wat aku rs mcm TERHINE giler2!!!
i felt offended u noe!!!
k fine..
silap aku la kot..
g bodoh2 tgur die..
sedar la wei..die dh xmo kt ko dah..
ko ni..nk kene lempang ke br sedar..
ko ni dh thap hine dh kat die..
yg ko terhegeh2 watpe kt die..(aku bermonolog dlaman)
k fine..
then..aku minta tlg skit..
ceh xbls..ader la kt setengah hari br balas..
tu pn ckp..
ala2 soh aku wat sendiri bende tu..
wei..kl aku mampu aku xingin la nk minta tlg ngn insan tersebut..
k fine..
kl ngn ppuan lain..laju je nk tlg..
kl ngn aku..
haram la...
dh kene perli2..br nk tlg
tu xiklas nm nye..
k fine..
aku sdar..aku xsebagus mcm insan tu..
sekadar insan sengal je kot..yg menumpang je kt bumi Allah nie..
kl xsuke skali pun..xperlu kot wat aku mcm nie..
ingt aku ni sampah ke?
k fine..
aku nk behenti menulis..
hati dh sakit..

4 comments:

inchemohdfarouk said...

rasnya dia high fever kot.

plus.

moto tade minyak.

AsH said...

kl demam skali pun..xperlu emo..
sebelum ckp org emo..baik cek dulu dri tu emo ke x..hahaha

inchemohdfarouk said...

ha ah mmg aku emo.so?

AsH said...

so..jgn la emo..kan ko yg ckp..lek2 suda..hahahah