Pages

Wednesday, March 3, 2010

rindu pada saat itu..

kalau bole aku putarkan masa kebelakang..aku buat..
rindu saat time intern dulu..
saat bahagie aku dlm idup..
aku rindu umah..
mak ayah aku..
adik2 aku..
i just miss them..a lot..
time intern mcm2 aku dpt..
kebnykkan pengalaman kehidupan..
aku rindu saat itu..saat aku terpkse keluar dr kelompok selese aku slme nie..
saat aku terpkse mengadap org2 yg suke ngumpat2 blakang..
saat aku merempuh masuk plant yg aku rs aku xkn mungkin masuk lg..
mcm2 la yg aku rindu..
event2 yg aku join..
berkenalan ngn org bru..
kwn baru..
suasana baru..
aku rindu saat itu..
time intern gk la..
mengajar aku erti sebuah kehidupan..
slame ni mayb aku jus take for granted bout my life..
tp bile dh bercampur ngn org yg lebih dewase..
pikiran jd lain..
sgt2..membuatkan aku rs..aku perlu berubah..
wah!!! aku rindu saat itu..
aku rindu saat kiterorg lepak2 petang hari pas keje..
sembang2 kt pejabat...tah ape tah yg kiterorg ngarutkan tah..
rindu kt farah..haneem..meor..falaq..aaron..ong..
even xdela lame kenal..bt still..happening la kwn ngn korg..
kepada nm yg xde tu..xdela..xrpt..cume xberape masuk ngn jiwe r..
tp still aku rindu juga mereke2..
well time intern gk la aku merasai ape itu cinta..
rs mcm knk2 sek lak time tu..
ala..skadar suke je kt mamat tu..tp tu la..perasaan tu dtg time dh nk abis intern..so xleh la nk lame2..
kepde mmat tu..aku wish ko gudluck la tuk mase depan..kwn ngn ko mengajar aku..xsume laki itu baik..n xsume laki itu jhat..n usie xmenentukan kematangan seorg laki itu..hahah..
well i miss that moments..so sweet..
bnyk tul yg aku rindu ni..xlarat nk tulis dh..
ader gk yg xbes..tp xperlu nk tulis kt sini..tkt ader yg tersinggung lak..
well intern bnyk mengubah idup aku..pndangan aku terhadap kehidupan..
intern gak la menjadikan aku lebih mengenali sape itu farouk..
mcm die sebenarnye..
sory to say..but thats a true..
xmo citer lebih2..sbb nnt aku sakit hati..
xrindu la saat tu..aku benci ade la..
hahahha

well..live a life n grab as much as u can b4 u die!!!!

2 comments:

Mr k.A said...

haha..zaman intern mmg best gle compare dgn zaman final year!!! :D

AsH said...

tul2..sgt setuju..
xsuke final year..