Pages

Sunday, May 8, 2011

hari ibu dan .....

hari ini hari ibu..Slmat hari ibu kepade sume ibu2 n bakal2 ibu..
sungguh bnyk pengorbanan yg telah mereke lakukan semate2 tuk membahagiakan keluarga mereke..tp xsume ibu itu baik..aku bernasib baik mempunyai seorg ibu yg open..n sentiase berade d sisi aku xkire d waktu susah o d waktu senang..
i luv u mom!!

selain arini ari ibu..arini genap 2 thn kisah sebuah jam tgn..masih segar dlm ingtan kisah jam tgn itu..kl terkenang rs cm kelakar pon ader..hahaha..
then aku pon melihat la jm tgn tersebut..then br aku sedar..tarikh kt jam tu ialah 4haribulan!!sedangkan arini dh 8 aribulan!..br aku teringt yg aku xtuka tarikh jam tu since bulan 2 lg..d mane aku pon dh lupe mcm ne nk tuka..hahaha..aderkah ni bermksud aku ni dh jd pelupe o dh semakin tue?hahaha.

No comments: