Pages

Saturday, May 14, 2011

cerita kelmarin

kelmarin..aku g kl sbb ader interview kt sane..kire ni satu pengalaman br bg aku sbb ni first time aku g kl sorg2..rs mcm tourist yg sesat kt negare sendiri..ape aku leh ckp..sume pergerakkan aku..aku gune gerak hati je..kl aku rs mcm berat je..means jln tu salah la n sile la tuka direction anda..well alhamdulilah..aku slmat smpi kt mtpt yg sepatutnye on time..

after that, aku g pav..ni 1st time aku g tmpt tu..besar gil la..tp sayang aku lupe ambik sedangkan ader je kamere dlm beg aku..xde brg aku beli..jus cuci2 mate je..

later..pas dh puas cuti2 mate..aku pun balik..n semuenye baik2 je..
pengajaran yg aku dpt yela..jika anda tkut jgn tunjukkan anda tkt..nk2 kt tmpt mcm kl tu..kl jln tu wat je muke confident n org lain xkn leh tau sebenarnye kiter ni sesat..hahaha..n its work for me..

No comments: