Pages

Tuesday, May 3, 2011

AtUk..

setiap yg idup pasti kan pergi seandainye sudah sampai mase nye..segalenye sudah tertulis sejak dr azali lg..tidak ader sesaat kurang atau sedetik lebih..bile sudah sampi..maka pergila mereke kembali pada Tuhan mereke..

sudah seminggu atuk meninggalkan kami sume..kehilangan sungguh aku rasai sbb die tinggal bersame aku..bnyk sisa idup die bersame kami..tidak aku rs sekelumit terkilan kerane aku puas menjage nye..aku hanye mampu memberi tenage n kudrat aku dlm menjage mu..sungguh uzur keadaan nye sehingga aku xsanggup tuk melihat die seperti itu..

sewaktu aku kecil..die ader menjage aku..memberi aku mkn even aku ni bukan la cucu kesygan die..sesungguh nye aku rs seperti telah membalas pe jase yg pernah die berikan pada aku..

sungguh pun pada saat akhir nye aku tidak ader d sisi..tp die telah pergi ngn tenang..hingga kan tiada siape yg sedar pemergiannye..

semoge roh nye d cucuri rahmat dan d tempat kan d kalangan org yg beriman..

AlFatihah tuk atuk..

No comments: