Pages

Tuesday, April 6, 2010

kemane kamu pergi..

mane die pergi yek..
ilang je..
dh lame die menghilang..
hilang mcm tu je..
xde kabar berita..
bak rakan2ku..
"tidak ader jodoh la tu nm nye"
aku sekadar mengiya kan je kata2 mereke..
tp jauh di sudut hati aku..
aku masih terkilan..
kerane die pergi berlalu seperti ombak yg menghempas pntai..

ttbe aku terkenang kan diri nye..
even aku tau die xmungkin kn bersame ku lagi..
tp biarkan la aku menjadi seorg yg merindui mu..
benarkan la aku mengenali kamu..
kehadiran kamu mampu mmbuatkan aku bergetar di jiwa..
mungkin tidak pada kamu..
tp ya pd aku..

even tidak lame bersame kamu..
kenangan kiter bersame akn aku ingt smpi bile2..
kamu pernah menjadi sebahagian dr idup ku.
kamu aderla kenangan terindah dlm idupku..
walau sekadar seketika..


1 comment:

AsH said...

post ni bukan tuk kamu..kl kamu nk sgt tau..tuk org lain...
ok?
puas dh hati?