Pages

Thursday, November 20, 2008

perkongsian..

penah x korg terfikir or berfikir mengenai perkongsian???
ada apa dengan perkongsian?
apa itu perkongsian??
sanggupkah korang berkongsi??berkongsi kasih...berkongsi segalanye...
pd aku..aku masih lum mampu tuk berkongsi lagi..tidak sanggup..lagi2 berkongsi kasih..
kkdang trrase kejam bile teperasaan ni ader..tp..aku xmampu nk mengelak..lebih malang..jika org yg kiter berkongsi itu tidak adil..bila ngn org ni..die lebihkan org nie..bile ngn kiter..die lebih kan kiter...janji2 manis yg d beri..tp apekan daya..aku manusia lemah yg sentiase termakan ngn kate2 itu..hahahha..thats so stupid..aku xtau sm ader aku perlu o x perasaan begini..ader kah aku kejam??tp aku xmampu nk mengelak dr perperasaan begini..so aku ambik keputusan tuk jauhkan diri dr die...aku xnk hati aku terluke..n aku xnk sape2 terluke..st ayat die yg aku berkecil hati smpi sekarang..yela aku tau aku nie nothing dlm idup die..tp xperlu la tingglkan macam tu jehnye tuk bende lain...aku xmampu nk ckp kat die mengapa aku berpelakuan pelik..sbb aku xnk die tau pe yg aku rs sekarang..sbb die xkn phm pe yg aku rs..n silap hari bulan aku kene kt situ..die xphm aku..die hanye wat pe yg die rs betul je..aku ni sape???yela..die kan decison maker yg terbaik kt muke dunie ni..adil giler..n aku pasti..jike die bc luahan ati nie..mest aku kene punye...kate2 pedas aku aku dpt..dh la..aku dh mls nk pk.maybe la korg rs aku kejam..tp ader sebab np aku berpikiran mcm nie..sebab yg aku xleh tulis kat sini..kang kl aku tulis ader yg mkn dlm n aku lagi sekali kene fire..hahahha..xlarat dh kot kene fire je..HENTIKANLA!!!..kepade yg berkenaan..aku minta maaf..tp aku ttkan kot..aku xleh ckp tp aku just leh luahkan kt sini..
so..korang pikir la sendiri sebelum memulakan sesuatu perhubungan kerana dlm setiap perhubungan itu mest ader PERKONGSIAN..wasalam..

1 comment:

AsH said...

kepade yg brkenaan..post ini d buat ketika hati tgh panas d kala hari pun tgh panas..selepas mkn tgh hari lg..hahahha..so ayat2 nye kena la pedas n panas gk..
n lagi st..mmg tul pun..kene gk fire..hahhaa..pe tu..dem~~..