Pages

Friday, November 21, 2008

kesetiaan??

korg penah x terpikir ape itu KESETIAAN??
ader ape dengan KESETIAAN??
aderkah KESETIAAN itu blh di nilai dgn mata n otak secara kasar??
pe yek yg korg kan rs biler org yg korg sayang..cakap kat korg..slame nie cinta korg kat die xiklas..aderkah korg rase nk tampar org itu xpun rs baik tido lagi bagus??dh la die ckp kat korg cinta x iklas..pastu g wat luahan hati kt tempat yg salah..n org yg bc luahan hati tu..pandang negatif kat korg..pe yek yg korg rs bile bende mcm tu berlaku kat korg??aku xtau dh nk rs pe...pastu yg paling bes..pastu die wat bende2 ngarut nie..die tnye kt korg.."awk ni syg n percaya x kat sy sepenuh hati awk??hahahhaha..kl la aku ni mmg ader sakit jantung yg kronik..aku mayb dh mati skarang..o xpun time die ckp mcm tu kat aku..hahahha..
pastu die ckp..die terase ngn blog aku nie..kl korg bace la..ko rs pe??aderkah aku perli die??hahahha...yg xleh bla tu..kiter org kuar mkn..die ok je..giler fake..rupenye kt dlm die..mcm nk mati dh..aku penah gk tnye..np mcm lain macam je..marah ke..majuk ke..die ckp..xde pe2..ok je..xmarah..xmajuk..sume x..sume ok...last2..aku terbace blog nie..ambik!!!terase giler...hahahah...even die xpoint nm aku..tp aku tau itu aku..jasad yg die maksudkan itu..tp xtau la kl ader ppuan lain ke..pe tu..kekasih gelap ke kan...hahahaha..sie2 gk la kene kt blog tu..xsangke aku..muke nmpk ok je..tp dlman mcm nk mati..hahahha..tp bile tnye xnk ngaku..ader kah itu nm nye ego??o somting else..pastu yg lg xleh bla...aku pelik giler..asl die balik je umah..mest kiter org gaduh..aku xphm tul pe yg die nk sebenarnye..aku sedar kot kepelikan die..tp itu la..bl aku tnye die xnk jwb..katenye xde pe2..kl xader pe2..masekan leh tertulis blog itu cik abg oi..sengal giler...hmm ke aku yg sengal...hhahaha..
so sekarang aku mmg xtau pe yg berlaku..n aku xphm pe yg berlaku..n pe yg terjadi antara kiter org pun aku xtau..pendek kate..aku mmg xtau pe2 pun yg berlaku..so aku la yg sengal.hahahha
so korg..sebelum nk membina st perhubungan itu..pikirkan lu..ape itu KESETIAAN...
wasalam...

2 comments:

inchemohdfarouk said...

gile kejam mamat tu.

AsH said...

agk la kejam..tp die nk sgt nm die terpangpang kt sini..so..layan jela