Pages

Friday, November 14, 2008

all or nothing??

hidup ni penuh ngn mcm2 kan??
dugaan..impian..halangan..harapan..tangisan..tekanan..n macam2 lagi..xlupe gak..perasaan n emosi yg semakin pelik..
penah x korg rase..sejarah lame tu kan sentiase berulang??aderkah itu nomal..o perasaan kiter je??
mengapakah kenangan itu tidak pergi trus tnpe kembali lagi..sedangakn sepatutnye..kenangan itu seharusnye manis n bukan nye pahit o tekanan kepade kiter..
kkdang..bingung aku jadinye..semakin kuat kiter nk lupekan..semakin kuat lak die dtg..dh xlarat dh sebenarnye nk tanggung..tp apekah daye..st st dugaan aku dpt..sume nye dt sekeping hati yg sgt kecik..tp kesan nye sgt besar dlm idup aku..
ader kah pe yg aku wat nie..btul sebenarnye..aderkah kerane aku tkt idup sendirian??..well..aku sendiri tidak tau pe jwpan nye..cemburu rsnye tgk org lain mampu setia n sayang kt pasangan die..tp kenape tidak aku???
aderkah kerana cerita lalu menyebabkan aku menjadi "liar"??menjadi org yg tiade perasaan??..well..aku pun xtau jwpnnye..
aderkah kiter leh dpt sume nye di dlm kehidupan ni?mayb yes..may not..
so..korg pikir la sendiri..

No comments: