Pages

Friday, November 14, 2008

ketenangan yg dicari..

ketenangan pe kah yg di cari??
hmm penah x korg terpikir..pe yg korg nk dlm idup nie..pe yg korg nk wat sok n seterusnye..hahaha..peliknye perasaan nie...
bukan pe..aku rs idup aku mcm "kosong" je..pe yg aku ader..kisah yg lalu je..sukar nk aku lupakan..setiap saat die tetap ader..kkdang xsume bende kiter leh ckp ngn org..nnt tkt kene jdkan buku lak..so baik diam je..tp bile bnyk sgt d pendam...mcm2 leh jd..serba slh aku..nk diam o ckp...tp bl ckp..lain lak jdnye..
setiap org ader kisah silam..aku pun mcm tu gk..n sekarang perkara silam yg aku rs aku dh lupe tu..rupenye masih segar dlm ingtan aku..kenape die perlu dtg waktu2 begini??aku xperlu die lagi,,tp..kenape die perlu dtg gak..yg lebih sadis nye...die wat aku mcm sampah je..aku tau..betape bodohnye menunggu die...sbb die pun treat aku mcm sampah..tp cume aku nk kiter jd baik..bukan mcm sekarang...aku tau kiter dh xsame sperti dulu..tp..xperlu la wat aku mcm nie..aku bukan nye mengharap die kembali..cume st yg aku minta..trime aku seadanye as a friend..tu je...bukan mcm sekarang..kl nk avoid sekali pun..xperlu kot mengeluarkan ayat2 pedas.. die menyikse jiwe aku...tekanan yg die berikan sgt kuat...slame ni aku rs aku dh mampu lupekan die..tp sesuatu telah berlaku..n br aku sedar yg selame ni aku menipu diri sendiri n org lain..br aku sedar kenape kenyataan die sgt penting pd aku..
kepade yg berkenaan...sy minta maaf..bukan nit sy nk berlaku curang o tidak..cume sy keliru ngn pe yg sy rs skrang...tp pe yg saye pasti..sy tidak lagi suke kt die..cume yg tinggl kenangan yg sgt sadis n pedih yg masih segar lg luke nye..sy minta maaf andai kate2 ni melukakan hati kamu..thanks for being here with me always..
so korg..pe kah yg perlu aku wat tuk lupekan kisah sadis tu??..hmm korg pikirkan la tu aku k??
wasalam...

No comments: