Pages

Thursday, September 18, 2008

perubahan itu perlu...

arini aku telah bertekad nk bubah..


aku rs..aku perlu bubah..demi mase depan aku yg mcm gelap je..

kenape aku perlu menagih kepade sesuatu yg belum pasti menjd milik aku??sedangkan yg ader d depan mate tidak dhargai??giler sengal aku nie!!!hahahah!!!


xde org yg sempurna kt muke bumi nie..kl ader pun..sure ke die tu manusie..tah2 bende lain..hahha..bak kate sorg mmber aku la.."jgn la berharap yg baru nie kan menjadi seperti yg lame..atau lebih baik dr yg lame"..mendalam sungguh ayat itu..


semenjak due menjak nie..aku mmg down giler..down sbb perangai die..jd bengong jp aku..org tgk pun..sadis nye ppuan nie..hahhaha(aku pun sbnrnye rs sadis terhadap diri aku...)..so,sempene bulan pose yg mulie nie..aku berdoa kat Allah...pe yg ptt aku laku kan sebenarnye..sbb giler depress aku..dh xsanggup dh rs nk ngadap dunie nie..rs nk tido je kt katil..sepanjang hari..hahhaha..


berkat doa tu mayb..aku dh dpt jwpn nye..hati aku lebih tenang la skarang..aku sepatutnye lebih menghargai yg ader d depan mate nie..sbb die sentiase ader d sisi aku n sentiase menghargai diri aku tnpe menilai jahat buruk aku..die lebih menerima aku seadenye dr org lain kt muke bumi nie..bnyk yg aku belajar dlm perhubungan nie..kkdang bile emosi menguasai diri..mcm2 kate3 leh terkeluar tnpe kiter sedar..tp ngn mengambil kisah lame sbgai pengajaran..menjadikan kiter lebih matang dlm hal emosi2 nie.


tq kamu..tuk sume nye..aku pasti..aku xkan jumpe org yg sm seperti kamu atau lebih dr kamu selepas nie..sbb tidak ader manusie lain yg lebih menyayangi aku lebih dr kamu..


i miss u...n luv u..



2 comments:

doReMiFaSoLaTiDo... said...

mungkin UTP membuatkan kita smua merasa keliru.... yeay daku menyokong segala semngat baru yg muncul..the right decision ever~

inchemohdfarouk said...

urm.
rite..
ap yg berlaku wat kite lbih matured lam decide decsion.
satu masalah=satu tangga utk bahgia!~
ill be always thre bside u~
moga bkkalan.amin.
wink2!~