Pages

Saturday, September 27, 2008

akhirnye...

wah...akhirnye..setelah mengharungi minggu yg sangat sadis..akhirnye..aku pulang gak ke rumah ku...walau pun jauh..tidak aku rs kejauhan nye..
spanjang perjalanan..mcm2 aku jumpe n tempuh..mule2 ujan yg sgt lebat kat kwsan selangor..giler mencabar..sgt terhad pemandangan aku waktu tu..di dlm ujan lebat tu..ader bnyk kemalangan yg berlaku..di saat tgh cemas tu...ttbe kete ku mati d tgh jln tnpe aku sedar!!!yg aku sdar time tu..aku xleh nk brek time or sume dh slow kt tmpt xcident tu..last2..aku gune kan brek tgn!!!!aku cuak giler..rupenye2 enjin kete dh mati!!!(kkdang lebih baik bnyi enjin tu kuat dr senyap sgt..hahhaa..)
sblum tu..aku nk ambik duit kt bank..tmpt yg sll aku g tu rmai org..so aku la tmpt lain..skali tmpt lain tu line down!!!huhuhu...sadis giler..nk balik umah duit xde..last2 aku truskan perjalanan n ambik duit kt hway..nasib baik kt hway tu bank die ok..kl x...xbalikla aku..
alhamdulilah..aku slmt smpi umah aku..tu pun buke pose kt tgh jln..hahhha..giler musafir..

2 comments:

inchemohdfaroukbinmohdsaad said...
This comment has been removed by the author.
inchemohdfaroukbinmohdsaad said...

saya tak ujud kah?
ngah2..

backdrop bru tu~