Pages

Wednesday, September 24, 2008

emo...

hmm aku rs aku xperlu kot tulis nie..tp ader sorg mmber aku ni ckp yg blog sbnrnye bukan tuk bacaan umum..so sbb tu aku tulis..hahahha..
ni nk ct pasal emo je..tp sebelum tue..korang tau x maksud emo ni???hmm emo nie berasal dari perkataan melayu....emo mean~~E=emosi...MO=monyet...hhahah..lawakkan??
xde la..ader sorg manusie nie..pagi2 lagi dh emo..aku tnye die baik2..die xjawab..aku terase dh..bukan susah pun nk jawab soalan aku tu..mase tu die minta ssuatu kt mmber aku nie..aku time tu dh diam je la..n mls nk layan..sekali mmber aku ni ckp xde kot..(n aku xbape dengar..sbb ngantuk n malas nk layan)...
pastu die ckp ngn kuat skit..then br aku perasan yg die nk pinjam brg tu..pastu aku bg la..dah tu die marah2 sbb aku xbg awl2..aku xberslh kot..hnye sbb aku xdengar je..last2..die xjadi n campak2 je brg tu..(kl xsuke baik xyah..)...
sejak akhir2 nie..die mmg dh bubah..mayb die xsuke berkawan ngan aku kot..hahahha..bese la hati manusie..rambut sm itam..even rmai org dh kaler2 kan rmbut..tp still hati...lain2..

so..KORAG PIKIR LA SENDIRI...

No comments: