Pages

Saturday, September 13, 2008

lelaki yang memeningkan...

mmg la lelaki n perempuan ni d jadikan berpasangan..tp kkdang..kepelikan yg ujud antara 2 manusie nie..wat aku jd pening..asl la susah sgt laki nk paham ppuan..n ppuan nk paham laki..even dh bertahun2 bersame..still xreti nk paham2..giler sengal..

ari tu..pasal buke puase pun leh jd pasal..aku punye la ajak die baik2..xpasal2 kene marah kt situ..dh la aku penat time tu..letih lagi..aku tetap gagahkan diri ajak die g buke puase..las2..aku kene marah!!!! tau x sebab die..sebab nye..die ckp aku pakse die!!! n die xsuke kene pakse2..giler sengal..kl xnk ckp la awl2 xnk g..pastu die angin je ngn aku..dh tu nk tunjuk sgt yg die kene pakse..dompet pun tinggl kt bilik..ek eleh..giler bersabar aku time tu..

pastu dlm kete..aku diam je..panas kot..die lak bebel2 kat situ..giler tension aku..tu yg aku bw kete laju2..tension siot aku..duk dlm kete tu..pns nye xyh citer la..

pastu smpi la kt tempt nk buke pose tu..aku bget nk sejuk la skit mamat tu..skali aku kene gk skali lagi..kl ni lak die cop aku suke bebel!!!! jus kerane aku ckp.."tu la..nk dtg lagi kul 7..tgk kan dh ramai org..bila lak kiter nk buke pose nie.."(bg aku la..adt la ppuan mmg mcm nie..mn2 ppuan pun dlm dunie nie kan ckp bende yg sm)..

sbb tu aku soh g awl skit..tp tau xpe yg aku kene..die ckp xsuke kene pakse2!!!!aku bukan nye nk pakse die pun..cume aku pk..kl g lmbt..tmpt tu penuh..n nnt lewat la nk buke..tu je..ader kah aku yg masih salah???!!! dh la..lain kali aku tobat xnk dh ajak die..kang sie2 je aku kene cop kaki bebel n suke pkse2 die..

kepade "die" tu..kl xsanggup nk dgr bebel..xsanggup kene pkse..jgn kapel...kl leh kwen pun jgn..nnt merane je idup..

tp yg pelik nye...bile aku diam n senyap..die marah gk..pastu leh lak tuka polisi.."kl nk bebel tu boleh.tp moderate la skit"..ceh wah..leh lak tuka polisi...geli aku dgr..wat sakit hati aku je dgr..siot je...tp kl time die tgh panas..cube aku ckp mcm tu..xpun aku ckp la.."yg dh lepas tu lepas la..xusah ingt"...sie2 je aku kene kat situ..ayt giler pedas...aku ppuan kot..hati aku ni..nipis je kot..xla kebal n tebal mcm die..leh ckp pe yg die suke..pastu bile die dh sejuk..suke2 je ckp.."lupekan je la dh berlaku tu..kl ingt pun xkemane.."

hahahha..lawak giler..die ckp mcm tu sbb die dh sejuk..cube tgh panas..sie2 je aku kene..giler sadis..pe yg aku rs skarangkan..aku bengang ngn die..die ingt aku nie xde perasaan ke..die ingt die je sesak time tu..die pk die je..sakit hati aku..die ckp pe pun..aku xleh masuk dlm kepale..ader kah aku kejam??ke die yg kejam??hahhaha...

aku rs kan..aku nk g mandi bunge la mcm nie..kl ilng kan sial2 n bad aura yg ader kt aku nie..hahhaha..kasi tenang skit hati aku yg tgh panas akibat perbuatan manusie bername lelaki!!!!

No comments: