Pages

Friday, July 16, 2010

bahana yg tidak disedari..

aku xpernah berkongsi cerita ini kecuali ngn keluarga terdekat aku..st pengalaman idup yg tidak pernah aku lalui..tidak pernah aku sangka kan berlaku...telah berlaku dlm idup aku..

wel seperti sume org tau..aku telah berpisah ngn die..pd mulenye segalenye ok..aku bole idup mcm bese..even sedih n terase..tp aku cube trime kenyataan itu..

ttapi..segalenye bubah secare tibe3..aku ilang tumpuan..xselere mkn..segale pekerjaan aku xmampu buat..yg aku mampu hanye la merenung..termenung..n menangis pk kan masalah aku..aku pelik..kkdang ader terase nk terjun bangunan pun..rs mcm lost..aku ilang punce..

tp mungkin kerane di saat kiter berduka..aku memilih jln tuk dekat kepade Allah..aku tergerak tuk berckp ngn keluarga aku..aku citer pe yg aku rs..aku xleh idup kt tmpt tu..segenap mn aku pegi..pasti aku ternmpk die..aku jd bingung sedangkan die bersikap kejam terhadap aku..aku seperti ilang arah..

lantas aku berase tenang bile berjauhan dr tmpt itu..walau umah ku jauh dr tmpt itu..aku sanggup ulang alik hanye kerane aku tidak tenang di situ..

akhirnye..keluarge aku membawe aku berubat..kerane keadaan aku sgt tidak terurus lagi..rupe2nye ader manusie yg berperasaan dengki telah melakukan sesuatu..aku termenung seketika..apakah slh aku terhadap manusie ini smpi tergamak die berbuat demikian..

then..aku menerus kan idup aku seperti biase..alhamdulilah..keadaan kembali nomal.n die pun tidak bersikap kejam lg terhadap aku..tp hubungan kiterorg mmg xdpt di selamatkan lg..

aku tau sp org itu..tp skarang br aku tau kenape die wat mcm tu kt aku..aku mungkin tidak sakitkan hati die secare langsung..tp die terase ngn ape yg aku wat..mayb die xsedar pe yg die wat tu slh..wel kl niat die nk balas dendam..well u got it..i already suffered..thnks btw for making such a stupid thing to others..aku mungkin maafkan org yg wat itu..but ingt nie..wat goes around comes around..mayb bukan arini ko kene..but someday u will..

No comments: