Pages

Sunday, May 10, 2009

kisah sebuah jam tangan

pada st hari yg tenang n cerah..ader org nie ajak aku teman die ke kedai jam..katenye jam tangannye rosak..perlu di baiki...so aku ngn baik nye teman la die ke kedai jam yg jauh nun d ipoh..

masuk la kiter org kt kedai jam pertama nie...die xtrus tnye pasal jam die..instead die g usya jam yg ader kt kedai tu..adoi..aku dh bengang skit la time tu sbb amoi tu dh pndang2..aku ckp kt die.."cepat la bg kt amoi tu..cepat bg cepat siap"..but still die wat muke selamba mcm xdengar pe yg aku ckp kt situ...las aku duk kt luar kedai tu..hahahah..korg tau pe die wat pastu??..still usya2 jam kt situ..argh!!!tidak!!!las die kuar dr kedai tu n ckp "kedai ni xde cop authorized dealer la..jum g kedai lain" argh!! tensi aku sebab bende tu aku first2 dh tau kot kedai tu mmg xde cop tu...ttkan tul..

then g la ke kedai kedua nie..awal2 aku sound.."ni hah cop yg awk cr kan??"..die sengeh2 je la mcm kerang busuk kt situ..masuk kedai n still die xbg jam die kt tauke tu kasi tgk..aku xsedar pun die xbg sebab aku usya la jam kt kedai tu sementara die settle kan..boleh thn jam kt sini..terdetik la dlm hati aku ni seketike..sekali aku tnye die ckp die xbg lagi...kl kt katun anime kan aku dh kuar dah tande sweat kt dahi..hahahha..die siap test try jam2 kt situ..sekali lg aku bengang r..ape lagi jual gigi je la kt kedai tu.dh mcm sales girl lak aku rs time tu...xleh bla tul..aku ckp kl xde pe2 boleh x kuar je dr kedai nie..but still die ngn muke selambe die n trus belek2 jam kt kedai tu..

ttbe tauke tu tnye..ni tuk kasi hadiah ke..ngn selambe die jwb jam nie tuk hadiah..jeng2..tuk sape jam tu..tu yg kiter xtau tu...pastu die tnye.."cantik x jam yg nie??"aku ngn menariknye trus ckp.."cube yg tu jap..mcm lagi lawa je.."..hahaha...tauke tu pun layan je..but still dlm hati aku..mamat nie biar betul..kang test2 xbeli ader yg kene amuk kang..huhuuh..

then..ttibe die ckp.."ok la..sy ambik yg nie..berapa harga bos??"..time tu aku xrs pe2 pun..giler sengal..sekali tauke tu ckp pasal nk potong tali jam tu..die ckp.."ikut je tgn die..muat tu"..tauke tu pun blur n berkate.."same ke tgn die ngn org tu??"..lantas die jwp.."actually this for her"..time tu br aku tersedar yg die kene kan aku selame ni n tauke kedai tu gelak2 kt situ tgk kiterorg..hahahha...aku kene prank!!!tidak!!!

..(sebenarnye aku dh rs dah yg jam tu mcm bakal milik aku je..cume aku xsangke die kn beli time tu..jus usya2 je lu ke)..jam tangan tu tuk aku sempena besday aku thn nie..hahahha..tq kamu..tuk jam itu..
:D

6 comments:

inchemohdfarouk said...

happy belated bday!

inchemohdfarouk said...

gud luk final!

AsH said...

yey!!!!
dpt jam baru..
tq papa..
:D

Tka Jayhunn said...

wakaka...
ngahahhahaha!!!!!
lawak dowh!!!!
sorang kene prank...
sorang lagi dah pandai "sweat" da mesti sebab pengaruh rumate dye yg suke tgk anime..eish..bad influence tol...ngahaha...

Psst: dah exam week ar..eisk..aaa...oo..gudlak paper ko jap lagi.LOL~

Tka Jayhunn said...

oh2..lupe plak..lawa jam kamu..

slmt membunuh butterfly!aku da ckp da..gune dettol je kan senang..x pon clorox..ade je kat jamban td..aku da usya da...hahaha!!!gudlak!~~~

Tka Jayhunn said...

oh ye..aku baru sedar..org yg kene prank dan org yg pandai sweat tu adelah org yg sama rupenye...ahaha!

oops...silap tulis plak..aku nervous kot..habislah, dah berjangkit butterfly gak...

psst:ko punye word verification ni pelik la...aku kene tulis "toolda".ingtkan bm je..bhs tamil pon ade gak?kakakaka~~~

k..aku da habis spam page ko kot~

daa~