Pages

Friday, May 22, 2009

ada apa dengan semester kali ini...

wah...xsangke dh abis sem nie..rs mcm br semalam je aku balik dr umah ke tmpt nie..pejam celik dah 5 bulan aku ader kt sini tuk sem nie..well..sem ni xseperti sem2 lain sebab nye ni sem terakhir aku sebagai student junior..pasni aku nk g intern dah..so bermakne 8 bulan aku kn berada jauh dr utp nie..then aku dh jadi senior lak..pelajar thn akhir la katekan..hahahha..rs sekejap benar dh nk abis belajar..tup2 dh jadi dak final year..aku rs mcm br semlm je daftar kt tmpt nie..dr mule yg aku tidak ader kwn..smpi la sekarang..berkawan akhirnye aku..hahahha

tp post ni aku nk citer tuk sem nie je..nnt dh abis belajar aku br tulis sume2..well aku mulekan sem ni agak awl sbb ader event aku masuk..segalanye bermule ngn baik...even aku je yg balik tuk dak department aku..aku balik sbb tu aku rs tanggungjwb aku tuk balik..but still perngorbanan aku tu xdhargai oleh KEPALA aku yg SENGAL lagi BERLAGAK NK MAMPOS..sepanjang tu muke die punye la manis nk mati..dh la aku mls nk tulis kt sni..sbb hati aku sakit..yg aku xleh bla die siap tulis blog tuk kutuk aku..BODO punye org..bl aku tnye depan2 xnk lak ckp..belakang punye la berani kutuk..seumur idup aku xpenah ader org ckp aku suck kot kecuali MINAH XSEDAR DIRI TU..sedar la skit wei...ko yg sengal sebenarnye..dh la main tulis je..tnpe ko sedar sebenarnye org sume blame ko...ape2 je la..aku cume berharap ALLAH berila pengajaran n balasan kt MINAH XSEDAR DIRI TU..

aku rs malang giler masuk event..dr hari pertame lg aku dh rs malangnye..but still asku nafikan..dh la mase balik ke utp tuk event ni awl2 kete aku terkene batu..nasib xpecah cermin depan tu..kl pecah abis la aku..aku pun heran la sebenar..sume keje aku org xnmpk but bende salah aku org sentiasa nmpk..heran2..tp kl org tu perfect gak aku xkisah la..ni die pun senget je..ader hati nk sound2 org..

kesimpulan nye..aku xkan masuk event yg ader MINAH XSEDAR DIRI TU..nk2 kl die jd head..lagi hell la department tu..hahahha..tahniah la kepada sesiapa yg bakal st deparment ngn die..SI MINAH XSEDAR DIRI..pe yg aku leh ckp..ko trus kan la idup ngn perangai SIAL ko tu..ko kan BGUS..tp kl setakat perasan je..BAIK PEGI MATI JE LA...hahahha..

2 comments:

inchemohdfarouk said...

haha.biar DIA yg balas ja.

AsH said...

bnyk2 post..st je komen??huhuuh..