Pages

Wednesday, February 18, 2009

penangan wireless..

mesti korg penah dengar apa itu "wireless" kan??sebenarnye..ader baik buruk nye wireless nie..tp ari ni aku nk share psl keburukan je..yg baik nye mesti korg dh tau..
arini aku ader lab wireless..dengan semangat nye aku n kwn2 aku memulakan xperiment wireless..mudah je..just set sane sini tuk tgk die nye signal n volt die je..dr mate kasar aku n lain2..mmg nmpk mcm bese je..
tetapi secara ttbe..
aku terase seperti pening2 yg menucuk2..aku ingt aku sorg je..rupenye rmai gk yg kene pening tu..mayb sbb kiterorg agk dekat ngn bende tu kot..hahahha..*mase HSE lu dorg xajar lak cr nk elak kan wireless hazard..hahha..
bahaye gk la sebenarnye wireless signal nie..kl selame nie aku gune hp..xde la sakit kepale sgt..tp dsbbkan alat ni betul2 dekat ngn kiter..lalu lalang kt kepala kiter..tu yg jd mcm nie..hahha..
so korg..pasni..jgn la nk dekat2kan diri ngn wireless signal...hazard tu..xheran la kenape dak kat sini makin syko..hahaha..wasalam..

1 comment:

Tka Jayhunn said...

ngaa...aku psiko disebabkan wireless?aaaa........

tp la kan...bukan bilik kite blindspot wireless ke? hazard yg ade pon klu pokok kan depan bilik ni tumbang...

hak3~~~