Pages

Tuesday, February 2, 2010

ketenangan yg di cari

aku xtau nk tulis pe dh..
tp tu la..aku tetap ader rs sumthing dlm hati nie
aku mmg la xsempurna
aku sedar kot sume tu
tp aku sekadar nk mencari ketenangan idup je

slh kah aku berase begini
salah kah aku membuat begitu
kenape aku sj yg kene
sedangkan ader org lain yg membuat nye

kenape ade yg xsuke pd kegembiraan aku
kenape mest pada aku
aku tidak la sempurne mane
hanye insan biase
insan bese yg xpenah lekang dr wat kesilapan

kenape org lain bole wat
sedangkan aku tidak bole
ader sj yg marah
kongkong

apekah kebahagiaan yg aku cr selame nie....

3 comments:

inchemohdfarouk said...

clear ur mind,with no distraction,

then the energy will came.insyALLAH

AsH said...

hahahhaa..
nk clear pe nye
br nk clear je dh kene cantas
peh..sedap giler..

energy pe nye..
br nk feeling energy..dh kene bunuh..

pk la sendiri

doReMiFaSoLaTiDo... said...

wiwit