Pages

Wednesday, February 10, 2010

its complicated~~

xtau pe yg perlu aku rs dah

perlu ke aku rs sakit hati
xpun bengang ke
xpun wat2 xtau je..(wat bodo)

k..kate nk jd kwn..ok la..aku layan kan je
tp tu la..aku xrs mcm kawan pon
sukar la..org yg pernah kiter suke
ttbe nk jd kwn..lain kot
tipu la kl aku ckp aku xde perasaan dh kt manusie tu
bukan sehari due kiterorg kenal
bertahun2 dah
aku rs la..org yg ego tinggi + xde perasaan je yg leh lupe mcm tu
ngn environment kt sini yg menjadi penyumbang kepade perasaan ni..(slhkan tmpt ni la)
cukup la package tu..

aku still ingt masih ader peluang tuk baiki semule hubungan tu..
tp nmpk nye manusie tu dh xnk mencube n katenye dh give up..even die masih syg kt aku..(aku pelik ngn kenytaan itu)
well..aku xtau nk ckp o luahkan kt sape..
sbb aku tau..kl aku stress aku suke becakap..sedangkan org yg mendgr itu tidak ader..
so aku tulis la kt sini..

xcukup ngn tu..
die dok perli2 aku
kritik2 diri aku..
die sape nk kritik aku..
mcm la bgus sgt
aku bengang giler kot ngn die
rs cam &*^% pun ader gak..

aku xphm dh ngn pe yg ptt aku rs
yg ptt aku wat..
smpi satu tahap..
aku dh bengang giler..
aku ckp kiter xperlu la nk berkwn..
kontek pun xyah..
wat sakit hati je
aku sakit hati sbb die wat aku mcm oreg xde perasaan

penah die ckp..aku ni xpujuk die..
tp tu la..bile aku nk ajak bincang..ckp hal2 lu..
xnk..
give upla
ingt aku ni ape..
monyet ke yg xde perasaan..monyet pun ader perasaan kot

what do want from me!!!

bgus sgt la wat org sakit hati??
bgus sgtla wat org mcm nie??
yup..ko mmg bgus..
aku br tau..
maaf....

No comments: