Pages

Saturday, January 10, 2009

apabila result menerjah..

semalam result exam aku kuar..well mcm bese la..still x dean's2 lagi..n sekali lg reading subject menjadi halangan aku tuk dpt dean's..so mcm2 reaksi la aku dengar..ader yg ceria yg result itu..ader yg merane..n ader juga yg pasrah di situ..benar la kate org kl kiter xsuke kan sesuatu tu agak sukar tuk cemerlang bersamenye..itu la yg berlaku kt aku sekarang..tp dh terlambat tuk aku berpatah balik...nk x nk kene gak truskan perjuangan nie..xpe2..masih ader mase lagi tuk aku untuk trus mencube..
aku kan mulekan menyayangi idup yg aku ader sekarang..berhenti berharap pd yg tidak kan menjadi milik aku selamenye..menghargai diri aku..org sekeliling aku..n takdir tuk aku..
agak payah tuk kiter lakukan kerje yg kiter xsuke..tp dlm hal mcm nie..aku dh xde pilihan lain melainkan fukuskan pd stdy aku..aku terpakse sayang "mereke2" nie..itu jika aku nk berjaya la..hahhaha...biler dh syg br la leh wat kerje bersame..hehhee..(bermetafor lak aku ni)...
so korang..pengajarannye..jgn berharap pd yg xpasti..jgn menanti pd yg xjelas..n jgn menunggu pd yg xkunjung tiba..wasalam..

4 comments:

doReMiFaSoLaTiDo... said...

tersentuh hati~ aku mahu ke tandas basuh muka~ ngeeee~

*balik awal ke utp memang bosan rupanya.Nasib mamak bukak

AsH said...

blog ader la dunie lain bg diri aku..sume kate2 tu dtg dr hati aku yg suci lagi murni nie..:D

inchemohdfarouk said...

hehe
tahniah!
getting better sem by sem

Tka Jayhunn said...

kao gemok!lalala~~~
dun worry...be heppi...
HEPPI...
HEPPI...
HEPPI2 LAGI...