Pages

Saturday, January 10, 2009

antara cinta..keturunan and nyawe..

so hari ni..mcm bese la..aku still buang mase tnpe ader kerje yg pttnye d beri kat aku..so tuk penuhkan mase aku..aku tgk la st movie nie..dh lame dh kuar kt panggung..tp aku xde mase nk tgk..tjuk die TWILIGHT..kl sekali tgk mmg xkan paham la citer nie..sbb plot xjelas n jln cereita yg kabur2..xtau pe yg hendak dsampaikan..citer ni pasal sorg ppuan nie jatuh hati kt sorg vampirer!!!dlm bnyk2 manusie..vampirer gak die nk usya..well tu namenye cinte tu bute..hahaha...ppuan n vampirer tu sanggup la nk korbankan nyawe dorg tuk still idup bersame..kalah romeo n juliet..uda n dara..rama n sita..hahahha..laki tu aslnye manusie..tp pas kene gigit ngn doktor yg ader darah vampirer so die pun berjangkit la jd vampirer..dorg berlime nie mcm st keluarga la..xdela aksi sgt citer nie..mcm sengal2 je..boleh la d simpulkan ni love story..tp ditambah ngn kisah sadis..cinta antara manusie n puntianak...n citer ni rsnye ader kesimnambungan nye..well kiter tunggu je la..
so korg...kl dh xcukup sgt manusie kt bumi ni leh la usya vampirer2 tu..sbb dlm citer tu dorg hensem2..xdela smpi kebas hak org lain...hahhaha...wasalam..

3 comments:

inchemohdfarouk said...

hai juliet!^*^

Tka Jayhunn said...

vampire..yey..nak jugak cm edward...hot seyh...hahaha~

doReMiFaSoLaTiDo... said...

rumate kamu ad bela vampire kan? hari tu sy nampak kat board kat meja dia....mata tajam huhuhu