Pages

Thursday, December 2, 2010

setahun sudah berlalu

arini..
sudah setahun kiter berpisah
kamu bersame idup kamu..
aku bersame idup aku..

arini..
tidak same seperti ari itu..
dan ari2 yg lain.
walau sudah setahun berlalu..
aku masih di situ..

kata org..
sudahla..lupekan perkare yg lepas..
lepas tetap kan lepas..
xusah d kenang lagi..

itu kata org..
tp kata aku lain..
xde sp yg phm ape aku rs..
mungkin aku terlalu kompleks untuk org lain memahami aku..

aku xsuke ngn ape yg aku rs sekarang..
rs seperti tidak tertanggung rs nye..
rs seperti layang2 putus talinye..

aku ilang arah dlm kehidupan..
aku ilang percaya pd perhubungan..
aku ilang pertimbangan dlm perasaan..
seolah2 aku tiada lg perasaan dlm kehidupan ini..

aku cube tuk idup dgn bahagia..
tp bukan ni bahagia yg aku cr..
aku perlukan hati tuk trus hidup..
aku perlukan jiwa tuk terus bernafas d bumi Allah ini..
aku perlukan ms tuk aku mencari siape aku sebenarnye..
aku ingin pergi dan berganti hati..

mungkin juga kerna rs bersalah masih menghimpit jiwa
menyebabkan aku masih di sini..
walaupun aku tau
kiter xmungkin kan bersame lg..
kenyataan yg tidak pernah skali tuk terlintas kn terjadi
tp akhirnye..ia terjadi jua..

its takes time to love someone
but it takes 4ever to forget them..
n its true....

7 comments:

inchemohdfarouk said...

http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0

Farah said...

bersabarla....jodoh pertemuan dan perpisahan sume ditangan Allah...kite sbg manusia hny terus berusaha dan berdoa...

doReMiFaSoLaTiDo... said...

weh maken psyco ni, sudah la tu weh bawak2 la busy kan diri carik kje part time ke apa la yang patot hoho =p

inchemohdfarouk said...

Im at the beach!
Xmenarek laki tua?

AsH said...

kak farah: dh puas pujuk hati ni..bia la mase yg tentu kan..dan bia la mase yg jd penyembuhnye..God teach us in a hard way..n we have to find the right way to learn it..

fazila: syko la..ko xde..sll mlm2 nk tido aku ckp2 ngn ko..ngn frogy..ni dh xde..hahaha..

farouk: dating ke ape kt beach tu?kantoi..hahaha..laki tue x bes la..xmenarek langsung..xmencabar..hahha

Farah said...

salah tu...sbg manusia kite xperlu mengharap pada masa sbg penyembuh segalanya...kite harus sedaya upaya mencuba utk menyembuhkan...sm spt penyakit,kite akan cari ubatnya utk cepat sembuh..ini bergantung pd tuan bdn sendiri..jika sengaja melengahkan masa utk cari ubat,maka makin teruk la penyakit yg ditanggung..jika cepat mencari ubat dan terus mencari penawar,maka berkurang la ia...

AsH said...

setiap org ader cr die tersendiri tuk gembire kan hati die..bukan mudah tuk lupekan pe yg dh berlaku..sbb bende yg dh berlaku sgt pahit tuk di telan.rsnye kl ader insan lain tau pe yg kiter tanggung slame nie..belum tntu merekekan survived..thank God.He gave me second chance to live in this world.n kiter bersyukur ader keluarge yg sgt memahami.even mereke cume tau sebahagian je dr semue yg dh berlaku..sbb xleh nk citer sume nye pd org lain.org xkn phm pe yg kiter rs sbb mereke xrs pe yg kiter rs..n skali lg..biar la ms yg tentu kan..so far my life is fine..enjoy the the second chance that God gives to me..bukan nk lengah2 kan ms tuk recover..it jus to hard to accept it..y? bia la rhsie..jus me..him and God know about it.